לפיד ממשיך להסית • "הפראיירים ימשיכו לשלוח את הילדים שלהם לצבא"

דוד לזר 3 Comment on לפיד ממשיך להסית • "הפראיירים ימשיכו לשלוח את הילדים שלהם לצבא"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לא טוב לו באופוזיציה: ח"כ יאיר לפיד לא מצליח להפסיד בשקט וכמעט בכל יום הוא מייצר פרובוקציה אחרת וזאת בכדי להתמתג כמוביל את הקול המבקר בקדנציה הקרובה.

אמש (רביעי) הוא התאסף יחד עם חיילים מילואים בכניסה לקרייה בת"א – שם הם מחו כנגד ההחלטה של ראש הממשלה לבטל את חובת השירות בחוק השוויון בנטל.

לפיד אמר כי "זה גם יום עצוב מפני שדווקא ביום הזה, יום ההוקרה למילואימניקים, מוקמת ממשלה שחורטת על דגלה את ביטול השוויון בנטל".

לפיד תקף את חברי הממשלה על הסכמי הכניעה למפלגות החרדיות ואמר כי "כל אבירי הביטחון, ביבי, בוגי ובנט, חותמים היום על הסכמי כניעה שאומרים הפראיירים ימשיכו ללכת לצבא, הפראיירים ימשיכו לשלוח את הילדים שלהם לצבא, הפראיירים ימשיכו לצאת לעבודה, ואלה שיושבים ליד הצלחת יקבלו שחרור כי הם עכשיו הצליחו לסחוט את הקואליציה. זו חרפה לכל אזרח ישראלי שמשרת בצבא, שעובד קשה, שיוצא לעבודה ומשלם מסים. הממשלה הזאת צרה, סחטנית, פרנואידית, וזה מבזה כל אזרח ישראלי שלוקח חלק בשוויון בנטל".

ח"כ עפר שלח, תקף את שר הביטחון יעלון ואמר כי "הדברים שלי מכוונים לאיש אחד, שר הביטחון, משה יעלון, הוא האיש שיש לו את הסמכות המוסרית לשלוח אנשים לקרב והוא בהסכם הכניעה הקואליציוני המגונה הזה נותן לעצמו סמכות להחליט שעל אדם אחד תהיה חובת גיוס, ועל אדם אחר לא יהיה. ברגע שהוא מקבל לידיים שלו את הסמכות הזאת, ברגע שהוא מסכים להסכם הזה, לבוגי יעלון אין יותר זכות מוסרית להיות שר הביטחון של מדינת ישראל".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    למה הוא מדבר כל הזמן על החרדים מה הוא רוצה מהם מה הם עשה לו
    הוא לא מבין שעם היהודי זה עם הנבחר וכל הבדל של יהודיים לגויים זה התורה
    והתורה יש חשיבות רק שלומדים אותו וכי הם חיינו ואורך ימינו ובהם נהגה יומם ולילה שילפיד ינסה ללמוד קודם 3 שעות ברציפות גמרא עם ירא שמים ואז יכול להרגיש טעם בתורה

  2. 2

    משפט שלפיד שר"י אמר לפני שנתיים (ציטטו הרב יעקב אשר): 'בכל מקום בעולם, פוליטיקאים שנכשלו, נחשבים לכישלונות והולכים הביתה בלי לקבל הזדמנות נוספת', ובכן מתאגרף שלא עבר בגרות, 'המדינה הפסיקה לקבל מכבודו הוראות', השתלחת? נכשלת? הושלכת! כעת תכבד את עצמך אם תשכיל פשוט לצאת מהחיים הפוליטיים.

  3. 1

    לפיד חביבי !! חוץ מלייצר טונות של שנאה ופירוד ובעיקר הסתה נגד העם שלך , ועכשיו גם לחבל במוטיבציה של צעירים מהמגזר שלך צאת לצבא והכל בשם השוויון לא עשית כלום!
    מידות רעות עין צרה רוע לב שנאה הם שמובילים אתך
    אוי לנו שכשכמותך נמצאים בהנהגה של מדינתינו